עמוד המידע על קניה באתר
שימו לב ההזמנות באתר כרוכות באישור נציג שירות לאישור נפח החבילה וזמינות במלאי.
שאלות נפוצות
האם ניתן לרכוש מוצר ולאסוף מהחנות?
בוודאי! ניתן להזמין באתר ולסמן בשיטת המשלוח איסוף עצמי ללא עלות וכאשר ההזמנה תיהיה מוכנה תקבלו מייל על כך.
בנוסף ניתן להתקשר לסניף הרצוי לאיסוף ולבדוק מלאי לאיסוף מיידי.
איך אדע שהמוצר תואם למה שאני צריך/צריכה?
רשת בלגן לי מחזיקה בסטודיו לצילום מוצרים ומשתדלת לספק תמונות ותיאור מדוייקים ומפרוטים ככל הניתן, אם בכל זאת לא מצאת תשובה ניתן לחייג לאחד הסניפים לקבלת תשובות יותר מעמיקות, צור קשר.
האם כל המוצרים מופיעים באתר?
לא, יש מוצרים עם מלאי בלעדי לחנות שלא מופיעים באתר.
בנוסף מוצרים עדינים שלא ניתנים לשילוח לדוגמא מגשי זכוכית.
אנו ממליצים להגיע לחנות ולרכוש ממגוון מוצרי הייבוא בלעדיים לחנויות הרשת.
האם ניתן לבטל עסקה לאחר תשלום?
ניתן לבטל עסקה לפני יציאת החבילה לחברת השילוח ללא דמי ביטול או תשלום נוסף יש לשלוח וואטסאפ לצוות האתר דרך כפתור הוואטסאפ בצד שמאל או למספר 054-9629817
האם ניתן להחזיר מוצר?
רשת בלגן לי מאפשרת החזרת מוצרים ללא דמי ביטול ולקבל זיכוי או החזר כספי בהתאם לחוק הגנת הצרכן ניתן להחזיר את המוצרים לאחד מסניפי הרשת ללא כל עלות או לתאם שליח לאיסוף על ידי נציג בעלות של 40 ש”ח (עלות משלוח).
יש לשלוח וואטסאפ לצוות האתר דרך כפתור הוואטסאפ בצד שמאל או למספר 054-9629817
האם יש אפשרות לקניה סיטונאית?
כן, מאחר והרשת עוסקת גם בייבוא סחורה ניתן לבצע קניה סיטונאות של רוב מוצרי החברה ניתן להתעדכן בפרטים על ידי צוות האתר.
יש בעיה באתר למי אפשר לדווח?
במידה וגילתם בעיה בעת הרכישה באתר או שהינכם חווים קושי בביצוע הזמנה תוכלו לפנות לצוות האתר דרך כפתור הוואטסאפ בצד שמאל או למספר 054-9629817